منکه خوردم ولی احساس میکنم یه روز یکم بیشتر خوردم بچه اسهال شد بعد ازون دیگه کمتر میخورم بچه شماهم ۴ماهشه دیگه سخت نگیرید
آره من یکی دوبار خوردم دل درد شدم اما در حد رفع هوس مشکلی نیست
ممکنه نی نی هم دلش درد بگیره اگر شیر خودتو میدی
ولی شنیدم که زردآلو خشک شیر افزا هست پس خیلی هم حساس نباش من گاهی میخورم ولی زیاده روی نمیکنم
هندونه هم میخورم دل درد میشم دخترمم دل درد میشه ولی گاهی میخورم که اونم عادت کنه کامل حذف نمیکنم
فککنم شیرت بو میگیره
من خوردم بخور بابا هیچی نمیشه
اره من میخورم
منم نخوردم میگن نخور
من تو بارداری هم یکی ۲ بار خوردم دل درد شدید میگرفتم
خیلی نفخ داره بچه دل درد میگیره
به منم میگن نخور شیرت بو میگیره بچه نمیخوره،منم ی دونه بیشتر نخوردم اینم خیلی دلم کشیده بود 😂
همه چی بخور
خیلی نفخ داره
میخورم بهههه
منم عروس استان فارسی ها هستم
بهم میگفتن انجیر نخنذ
زردآلو نخور
😂😂
اره من همه چی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.