۸ پاسخ

من شکمم سفت میشه . من میشینم زیر دوش خنک ۵دقیقه همه کارامو میکنم شنیدم خیلی هم نباید حمام بریم

زیاد وایمیستی حموم ؟؟
من زیاد وایسم اونجوری میشم
کلا یه ربع بیست دیقه حموم میکنم

عزیزم شما آزمایش گلوکز دادین
کجا؟

بعد حموم شکمت رو بپوشون سرما نزنه بهش

سلام
خانم هایی ک سرکلاژ دارن باید رعایت بیشتری کنن.گاهی ایستادن طولانی در حمام یا استفاده از آب گرم میتونه باعث درد هایی بشه که استراحت کنید.
اما اگه زیاد پشت سر هم درد داشته باشبد ب پزشک تون مراجعه کنید

زیاد داخل حموم نباش
رو صندلی بشین اما قبلش صندلی تمیز برات بشورن که باز عفونت اینا نگیری

من الان میخواستم بپرسم اینو .با اینکه زود میام بیرون ولی زیر شکمم درد میگیرا

عزیزم زیاد داخل حمام نمون آب هم گرمه خوب نیست برات

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد