۳ پاسخ

سعی کن باز استراحتت بیشتر باشه بهتره به خودت فشار نیار سنگین بلند نکن پیاده روی زیاد نکن

برا من فک کنم ۳۷ بود ولی چیزی نگفت

نه استراحت نسبی زیاد سرپا نباش و پیاده روی طولانی نداشته باش با این حال ولی ۳۸ خیلی خوبه

سوال های مرتبط