۱۱ پاسخ

ازدیجی کالابخرمعمولاتخفیف میخوره من توتخفیف برندآپوویتال روخریدم 370هزار

اره بخدا خیلی گرونه دارو ها مخصوصا دکتر رفتن و بقیه....
منم بجم ضعيفه خودم به دلم مونده یه دکتر درست حسابی برم که اینقدر درد نکشم ولی با گرونی نمیشه بری

ازدیجی کالا بخر تخفیف میخوره وتاریخم داره

من پارسال این قیپت میخریدم الان فکر میکردم روی ۳تومنه

من برای پسرم گرفتم نساخت انداختم بیرون🫠

بزن دیجی کالا با از ترب قسطی بخر خدا لعنت کنه ی شربتم باید قسطی بخریم از این ب بعد

چی بگم والا بخدا سوختیم تو این مملکت

منم نتونستم یوروویتال بگیرم مجبور شدم سانستول بگیرم 😔😔قیمتش پایین تره

برو سایت خانومی ببین موجود داره من ۲هفته پیش گرفتم ۸۰۰
انقضاش کمه فقط

خدانگذره ازشون خواهرمن که بچه ام معلول درماه کلی دارونیازداره هرماه میرم قیمتش گرون ترازماه قبل امروزرفتم شربت پیراستام بگیرم واسعه تشنج قیمتش یک میلیون و۵۰۰بوده الان ۳میلیون ۵۰۰ هیچ کسی صداش.درنمیادهمه له شدن زیرباراین گرونی به خدامن به پسرم چندسال شربت سندروس میدم ولی گرون شده چندماه نتونستم بگیرم خیلی سخت شده زندگی کردن 😔😔

اره شربتا ب شدت گرون شدن

سوال های مرتبط

مامان یه فرشته ناز 🥰 مامان یه فرشته ناز 🥰 ۳ سالگی