برای کسی که وارد 9 ماه شده چه توصیه ای دارین جیگرا

۱ پاسخ

تا میتونی استراحت کن اگه رحمت بازه تا بچه حداقل ب ۳۸ هفته برسه الان من امروز معاینه شدم یک و نیم سانت بودم خیلی میترسم زایمان کنم خدا کنه ب ۳۸ برسم
ولی از طرفی هم تحرک خیلی تعسیر داره تو زایمان من موندم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان ساواش کوچولو مامان ساواش کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی