اصلان چیزی نزن هیچی خودش خوب میشه
هیچ چی نزن دیتکاری نکن اصلا
ما زردچوبه کمی میریزیم
برا پسر منم همین طوری شده بود
دکتر گفت پد الکلی رو بچکونید تو نافش تا رگای داخلی که خون میدن بسته بشن
برا التهاب دور ناف هم پمادموپیروسین داد
من دکتر بهم پماد اد داد گفت بزن رو نافش
وای هیچیییییی نزنیا الکل و ات و اشغال
با گاز استریل مرطوب نمیز کن
چای سنگین خنک شده با پنبه بزن روش
با شیرت یکم بریز روز خیس میشه با گوش پاک کن اروم تمیز کن
روش چیزی نزن فقط دورش و تمیز کن
با الکل سفید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.