۴ پاسخ

برو متخصص یا روانشناس یا روانپزشک

یبار شکستش دادی بازم میتونی💪خودتو سرگرم کن

آره ممکنه دوباره افسردگی باشه بنظرم پیش روانپزشک برو داروهای خوبی میدن حال روحی ادمو خیلی بهتر میکنه

خودتو سرگرم کن عزیزم
با بچت عشق کن
خودتو اذیت نکن
فکر و خیال نکن
بزن فاز بی خیالی

سوال های مرتبط

مامان علی..☁️ مامان علی..☁️ ۱۵ ماهگی