انشالله زودی خوب میشه عزیزم احتمالا باید داروی کولیکش رو عوض کنی
ننو یا همون گهواره بانوج فکر کنم تاثیر داره برای خوابوندنش
ببین کولیک داروی خاصی ندارد.با ننو و صدای سشوار و.... بخوابونش
البته اگه دکتر گفته بخاطر کولیکه.
دختر من تا چهار ماه بخاطر کولیک گریه کرد خیییلی سخت بود
من پسرم تا دوماهگی شدید گریه میکرد
جیغ میزد
فقط تو بغل میخوابید کولیک شدید داشت
قطره کولیکز دادم خوب شد یکم
بعد واکسن دوماهگی رفته رفته بهتر شد
تا ۳ ماهگیشم کلا کولیکش رفت
یا با ماشین بگردونین بخوابه
بعد ۴۵ روزگی کولیک کمتر میشه و اروم میشه
دست هاشو ببر زیر پتوش بعدش پتورو ببر زیر بدنش بعدش شیرو بزار دهنش کم کم بخوره خوابش ببره
من پسرم خیلی گریه میکرد و کولیک داشت.۴۰ روزگی خوابش یکم تنظیم شده ولی کولیک و اینکه دیگه اصلا شکم درد نداشته باشه تا ۴ ماه طول کشید.الان دخترم هم شبا یکم شکم درد داره و گریه میکنه هی راه میبرم و قطره میدم و با صدای سشوار آرومش میکنم و فک کنم باید تحمل کنم تا همون سه چهار ماه تا اوکی بشه
شایدکولیک نباشه ورفلاکس پنهان داره
یا کولیک داره اگر کولیک داره قطره کولیک بده بهش.یا شیرت سیرش نمیکنع گشنش کنارش شیر خشک بهش بده .
مطمئنی سیرمیشه؟؟؟
بچه منن خاب نداشت همش گریه الان یکم ارومتر شده
من سر پسرم تا ۲ماه گریه کرد بچه ها با هم فرق دارن
من همچنان دهنم سرویسه.. همین امروز مغزم داره تیر میکشه از گریه هاش تازه خوابید بالاخره.. البته یه ربع دیگه بیداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.