من انجام دادم چیز خاصی نیست عزیزم
بیشتر دکترا مینویسن
فقطم بخاطر احتیاطه ک خدایی نکرده قلب کوچیکش مشکلی نداشته باش،نگران نباش
برای اکثرا مینویسن
بله دکتر من نوشت و من انجام دادم. محض احتیاط و خاطر جمعی. چیزی نیست
برای من نوشتن فکر میکردم مثل آزمایش سلفریه
برا من ننوشت
برای احتیاط مینویسن بعضی از دکترا
منم رفتم
هفته هجده باید انجام بدی
برای همه مینویسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.