دکترم برام اکو قلب جنین نوشت دلیلش چیه ؟
کسی انجام داد؟

۹ پاسخ

من انجام دادم چیز خاصی نیست عزیزم

بیشتر دکترا مینویسن
فقطم بخاطر احتیاطه ک خدایی نکرده قلب کوچیکش مشکلی نداشته باش،نگران نباش

برای اکثرا مینویسن

بله دکتر من نوشت و من انجام دادم. محض احتیاط و خاطر جمعی. چیزی نیست

برای من نوشتن فکر میکردم مثل آزمایش سلفریه

برا من ننوشت

برای احتیاط مینویسن بعضی از دکترا
منم رفتم

هفته هجده باید انجام بدی

برای همه مینویسن

سوال های مرتبط

مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوین مامان سوین ۲ ماهگی