یاد مردان انجلوس میفتم
بچه دوستم اسمش هلن هست هفت سالشه
عالیه
اره عزیزم خیلی قشنگه دوست من اسم دخترشو هلن گذاشته و ثبت احوالم ثبت کرده
قدیمیه
آره خیلی
خوش نام باشه انشاالله
اگ گیر دادن بذار هلنا
هم دبیرستانی من اسمش هلن بود
خاهر دوست من اسمش هلن.
ثبت احوال گیر داد مجبورا نوشتن هالان تو شناسنامه.ولی هلن صدا میزنن
ناراحت نشو اما چون نظر پرسیدی میگم نه حس میکنم یخورده بزرگانس ب بچه کوچولو نمیخوره 😅
اسم دختر خاله من هلن خیلی قشنگه
قشنکه ولی نمیدونم چرا حس میکنم ثبت احوال گیر میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.