اسم علیسان قشنگه؟؟؟

۹ پاسخ

اسم خواهر زاده من تازه بدنیا اومد ه

خدایی قشنگتر از علیحسان و علیرام و علیشاه

اره عزیزم علیسان عاااییه اسم پسر عموی منم هست یک ساله شده

من خیلی دوس دارم این اسمو

عالیه منم گفتم بچه ام پسر بشه میزارم علیسان

بستگی به سلیقه داره هرکسی فرق می کنه

با احترام به نظر من خیلی جالب نیست🙏🥺

خیلیییی❤️

علیسام من دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته یازدهم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک دوم من مامان وروجک دوم من ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی ۳ ماهگی
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته پانزدهم بارداری