۵ پاسخ

من بچم 2800 دنیا امده بود
الان شده 6 کیلو🚶‍♀️

نگران نباش شیر خودتو بدی بهش خوب برسی یک ماهه وزنش خوب میشه

دختر منم ۲۲۰۰دنیا اومد نکران نباش زود وزن میگیرن الان شده ۳۱۸۰

نگران نباش،مامان زودتر از جیزی که فک کنی بزرگ میشع و تپلو میشه

خیلی ریز میشه بچه با وزن 2200منم سونو رفتم 35 وزنش،کم بود 2200

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی