سلامممم ناف دخترم ۵ روزه که افتاده حس میکنم زده بیرون یا طبیعیه؟؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

با یک سکه با پنبه بپوشان سکه رو بعد با ناف بند ببند تا بره تو وگرنه همین جور میمونه

باناف بند ببند

والا مامان من با یه پارچه یه سکه میدوزه به بند ناف با اون اروم میبنده.اینجوری میره داخل بچه ام گریه زیاد کنه دیگه فتق ناف نمیره..اگه بچت خیلی زور میده گریه میکنه این کارو کن.اگر نه باهمون بندناف ببند

پسر منم همینجوری بود کاری باهاش نداشته باش خودش خوب میشه

با سکه ناف بچه ببند

بندببنددورنافش می‌ره داخل

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آرامیس مامان آرسام و آرامیس ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی