فردا آزمایش گلوکز دارم ، یه دونه خرما بخورم الان عب نداره ؟

۸ پاسخ

عیب داره😁

عزیزم هیچ تغییری توی غذایی که بقیه روزا میخوردی نده خودتو که نباید گول بزنی قند کم بخوری جواب ازمایشت کم بیاد . من امروز ازمایش دادم تا دیشب ساعت ۱۲ همون چیزایی که هر روز میخوردمو خوردم

از ۱۲ شب به بعد چیزی نخور ساعت ۸ صبح برو

ساعت۱۱به بعد فقط اب مجازه
البته اگه میخوای قندت زیادنشون نده

عریزم 8 تا 10 ساعت باید از اخرین چیزی که میخوری ناشتا بمونی
الان بخوری فردا 7 تا 9 صبح میتونی ازمایش بدی

نه بخور .۸ ساعت باید ناشتا باشی.دیگه خودت تنظیم کن

فقط اب اجازه داری بخوری

باید ناشتا باشی نمیتونی بخوری

سوال های مرتبط