عیب داره😁
عزیزم هیچ تغییری توی غذایی که بقیه روزا میخوردی نده خودتو که نباید گول بزنی قند کم بخوری جواب ازمایشت کم بیاد . من امروز ازمایش دادم تا دیشب ساعت ۱۲ همون چیزایی که هر روز میخوردمو خوردم
از ۱۲ شب به بعد چیزی نخور ساعت ۸ صبح برو
ساعت۱۱به بعد فقط اب مجازه
البته اگه میخوای قندت زیادنشون نده
عریزم 8 تا 10 ساعت باید از اخرین چیزی که میخوری ناشتا بمونی
الان بخوری فردا 7 تا 9 صبح میتونی ازمایش بدی
نه بخور .۸ ساعت باید ناشتا باشی.دیگه خودت تنظیم کن
فقط اب اجازه داری بخوری
باید ناشتا باشی نمیتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.