۳ پاسخ

ببین این شربت خارجیه برا کولیکه ینی آب رو آتیشه من به پسرم میدم اسمش اینفاکول فقط یکم گرونه قیمتش ۱۷۰۰ ولی ارزش داره با دوبار خوب میشه

گریپ.میکسچر بده اگه داری

گرمیچر نمیدی بهش؟

سوال های مرتبط