مامانا کی ازین شیشه شیر خریده؟؟ دودلم استفادش کنم

تصویر
۱۱ پاسخ

برای دخترم ازش استفاده میکردم راضی بودم
چون مدلش تپل بود دخترم دوسش دارم
و اینکه چون سرش گشاد بود شستنش با اسکاچ خیلی راحت بود

منم استفاده میکنم خیلی خوبه

چند گرفتی؟

منم همینو گرفتم

منم بی بی لند گرفتم از همین نی ها داره خیلی خوبه کم کم میخوره یهو زیاد زیاد نمیاد ک از لب و لوچه اش بریزه

من خریدم ولی استفاده نکردم

من یو مامی خریدم دقیقا این شکلیه طرحش فرق داره

من خریدم خیلی خوبه

من بی بی لند دارم مدل دیگه اش نی هم داره خیلی خوبه
خداروشکر بچه ام باهاش راحت نفخ کولیک نداره

خیلی خوبه من برا دخترم ازین استفاده کردم مارک خوبی عزیزم

منم همینو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد