من دارم از همین استفاده میکنم فعلا ..راضیم ارهه
شما بد تکونش دادی شیر توش کف کرده و اون کفه میشه نفخ جوری تکون بده روی شیر کف نشه
منم دارمش خوبه که
چند گرفتی این شیشه رو
من شیشه ای گرفتم خیلی خوبه پلاستیک نمیشه ابجوش بریزی توش
من از همین استفاده میکنم خیلی خوبه
اگه بودجشو داری و میخوای کلا شیشه شیر بدی دکتر براون بگیر
من همین مارکوآنتی کولیکش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.