۶ پاسخ

راحت که نگذشت
ولی بدن با بدن فرق داره، زیاد ندونی و نپرسی بهتره چون یکی میگه مثلا 2 روز درد کشیدم، یکی میگه یه ساعت
و شما مشخص نیست کدوم رنج هستی
بیشتر ژنتیکی هست اگر مادر و خواهر و... خوش زا بودن احتمالا شما هم خوش زا هستی
دردش شبیه درد پریودی و قابل تحمل شروع میشه با فاصله های منظم، به مرور که میری جلوتر دردش شدید تر و فاصله ها کمتر میشه و بیشترین درد لحظه های اخر

وای من دارم میترکم از استرس

همه باهم فرق دارن گلم توکلت به خداباشه همنطوری که این نعمت به ماداده خودش نگاهش شامل حالمون میشه ان شاء الله به سلامتی فارق بشی

من بدترین زایمان داشتم یعنی تا لب مرگ رفتم
اوایل دردش مث درد پریودی هست لحظه های آخر بدتر میشه
بنظرم هرچی ورزش کنی کمه حرکت سجده عالیه

من ک زایمان دوم بودم بدتر بدتر شدممم خدایااا

هیچ ترسی نداره و دردش قابل تحمله
اما اگه امپول فشار بزنی یا قرص فشار بخوری خیلی شدید میشه
من امروز سر کلاس بودم ماما گفت زمانی که دکتر بهتون وقت میده نرین بستری بشین
بزارین موقع ای ک درداتون شروع شد برین تا اونموقع برین حموم و پیاده روی زیاد
موقع درد زیاد هم نفس عمیق و ورزش هایی ک اونجا یاد میدن یه عطر خوشبو با خودت ببری نقاط ی رو دست و پا هست فشار بدی هر دو ساعت یک بار مثانه اتو خالی کنی و.....

سوال های مرتبط