۳ پاسخ

بعد زایمان با شال لگنتو بستی؟اگه نبستی ازفرداشروع کن با شال محکم شکم و لگنتو ببند

اره منم همینطور ، دیگه هرچی بگذره بهتر میشه

منم همین بودم کم کم خوب میشی🥲

سوال های مرتبط