۹ پاسخ

من یک وعده میوه میدم

من ۳ وعده نمیدم. نهار و شام فقط چون صبحا فقط شیر میخوره. گاهی در طول روز ساقه طلایی و شیر قاطی میکنم له میکنم اونم خیلی دوست داره و میخوره

سرلاک ،میوه،ببسکوییت مادرو...

عزیزم کاکا درست بکن ، بریز تو دستگاه وافل ساز
من برای برادر زادم درست میکردم اینقدرررر دوست داشت که نگو
شکرش رو کم کن

من هندونه یا اشکمو خونگی میدم

نه چون دیگه‌شیر نمیخوره

میوه ،بستنی میوه ای با ماست،گاهی خیلی کم بسکوییت مادر،سبزیجات انگشتی بخار پز مث هویج و کدو‌ و بروکلی

اره
میوه
سرلاک
فینگر فود

میوه
کلوچه خونگی
یا آب میوه طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی