فکر کنم میخواد دندون در بیاره عصبیه
شاید دندونش یا یه جایی درد میکنه بهونه میاره دختر منم اونجوریه
پسر منم چن روزه اینجورشده
استامینوفن بده شاید درد داره
فقط بغلش کن و آروم نوازشش کن و حواسش رو پرت کن
اصلا جلوش با صدای بلند حرف نزن.این کارو کرد فقط بغلش کن نوازشش کن .اصلا بهش تشر نزن .درکل توی این سن اینطوری رفتار میکنن ماهم باید مراعات کنیم چون سریع میرن توی تقلید
احتمالا از دندونشه یا ببرش دکتر فردا ببین گوشش عفونت نکرده؟
پسره منم وقتی میخاد دندون در بیاره اینجوری میشه تازه پیشونیش هر وقت اوضاع بر وقف مرداد نباشه میکوبه رو سرامیک
شاید گشنشه پسرم وقتی گشنه یا آب میخواد اینجوری میکنه
پسرم منم یه هفت پیش همینجوری بود،سرشومیزد،ب دیوار،جیغ وگریه...بخاطردندونش بود،فقط توبغلم آروم میکردم.براش آهنگ بزار،ک موهاشو نکشه،یاسرگرمش کن
پسر منم گاهی اوقات لج میکنه جیغ میزنه خودشو میزنه عصبی میشه
احتمالا از دندونشه
سلام عزیزم فکر کنم از دندون باشه بغلش کن آروم بشه بعد انگشت بکش رو لثه ش
واى دختر منم دو سه روزه همش جيغ ميزنه و ميزنه رو سر و روش اينقد ناراحتم ك حد نداره نگرانش بودم فك كردم بلايى سرش اومده
عزیزم بغلش کن تا اروم بشه
اخی عزیزم توروز سرش دادمیزنی پسرمنم بعضی وقتا عصبی میشه من ازکوره درمیرم دادمیزنم سرش میگم شایدبخاطراینه
اهمیت نده اصلا و بغلش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.