خانما کسی بوده باردار باشع دندون بکشه

۶ پاسخ

بله من البته من فوبیای دندون پزشکی دارم اینقدرررر ترسیدم و آخ و اوخ کردم که دکتر بیچاره رنگش پرید فکر کرد الان یه بلایی سرم میاد البته من فکر کنم ماه پنجم بودم😅😅😅😅😅😅😅

سه ماهه اول خوب نیست. به خاطر داروی بی حسی. اگر درد نداری بذار بعدا

باردار باشه و بدونه باردار و دندون بکشه صددرصد بچه سقط میشه بخاطراون آمپول بی حسی

من درست کردم دندون پزشکی رفتم گفتم باردارم یه آمپولی آورد مخصوص باردار برام زد درست کرد

اره ولی نامه ی پزشک بگیر حتما

بله بکش الان هنوز زوده چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🙇‍♂️🙇‍♀️ مامان 🙇‍♂️🙇‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری