بله من البته من فوبیای دندون پزشکی دارم اینقدرررر ترسیدم و آخ و اوخ کردم که دکتر بیچاره رنگش پرید فکر کرد الان یه بلایی سرم میاد البته من فکر کنم ماه پنجم بودم😅😅😅😅😅😅😅
سه ماهه اول خوب نیست. به خاطر داروی بی حسی. اگر درد نداری بذار بعدا
باردار باشه و بدونه باردار و دندون بکشه صددرصد بچه سقط میشه بخاطراون آمپول بی حسی
من درست کردم دندون پزشکی رفتم گفتم باردارم یه آمپولی آورد مخصوص باردار برام زد درست کرد
اره ولی نامه ی پزشک بگیر حتما
بله بکش الان هنوز زوده چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.