من بودم میزدم 😂
نه بابااااااااااااااااا بزن بیخود خودتو سردرگم نگه ندار خدا برات خواسته باشه همین الانم نشون میده.منفی هم بشه لااقل خودتوالکی سردرگم نمیکنی
صبر کن تا یه هفته حدااقل
میدونم دل تو دلت نیست ولی خب صبر کن
بزار 3 4 روز بعد تاخیر بزن که اگر خدایی نکرده پریود شدی تو ذوقت نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.