۴ پاسخ

من بودم میزدم 😂

نه بابااااااااااااااااا بزن بیخود خودتو سردرگم نگه ندار خدا برات خواسته باشه همین الانم نشون میده.منفی هم بشه لااقل خودتوالکی سردرگم نمیکنی

صبر کن تا یه هفته حدااقل
میدونم دل تو دلت نیست ولی خب صبر کن

بزار 3 4 روز بعد تاخیر بزن که اگر خدایی نکرده پریود شدی تو ذوقت نخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان 👩‍🍼 مامان 👩‍🍼 قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری