من پسر اولم ۳۸۰۰ بود صفر تا ۴۰روز پوشید
بنظرم ۲ بگیر صفر که برای نوزاد نارسه
۱ ام تا ۱۰ روزش شاید بپوشی مخصوصا زیر دکمه هاشو یه سایز همیشه بزرگتر بگیر
پسر منم وزنش خوب بود ولی سایز صفر رو پوشید سایز صفر نیاز میشه چون تن نوزاد لباس بزرگتر کنی خیلی نامرتب نشون میده
صفر کاربردی نیست ولی باید باشه هیچی نباشه یکماه رو میپوشه
صفرم بگیر
میگن سایز صفر واسه افرادی هستش که زود رس هستن ولی سایز ۱ و ۲ کاربردیه
من دوتا صفر گرفتم
چهارتا یک
یدونه دو😂
سایز ۲ چون غذاخور میشه و لباساش لک میگیرن بیشتر لازمت میشه. سایز ۱ ۲ دست بگیر ، سایز ۲ ۳ دست، البته بیشتر از اینا میخری ب مرور زمان
تازه متولد شده سایز صفر لازم داره یا همون نیوبرن ، و بعد ۰ تا ۳ ماه ،تا یک ماهگی و شایدم بیشتر اندازش میشه
یکی یا دوتا صفر بگیر
دوتا یک بگیر
دو تا دو
دیگه بگقر تا بدنیا بیاد ساقز دقیقشو بدونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.