۶ پاسخ

هر کسی خورد خورد خرید کرده بهترین کاروکرده بُرد کرده
موقع بارداری کلی هزینه واس دکتر و سونو و قرص ویتامینه ک اکثرن خارجی وگرون هستن داری کلی هزینه بیمارستان وزایمان هست
حالا 1٪احتمال بده ک دست وبالتون خالی شه وااااای غم عاااالم میاد ب جونت ک چرا نمیتونم فلان وسیله روواس بچه ام بخرم مگه بچه فلانی چی ازبچه من سرتره؟
ضمنا اینجوری اصلا فشار مالی بهتون نمیاد هرماه پس انداز می‌کنی باهاش ی تیکه می‌خری شده کوچیک اما حداقل لازم نیس چند وقت دیگه باچندبرابرقیمت بخری
خواهشاً زمان بارداری کلا دوران پر استرسیه دیگه استرس سیسمونی رو نداشته باشین

ضمنا ی نکته ک شاید جاش اینجانیس بگم چون ربطی ب سوال آذین جون نداره اما توروخدا ب خانواده هاتون فشارنیاریدواس خرید سیسمونی،این تصمیمیه ک شماوهمسرتون گرفتین اگه میتونن کمک کنند درحدتوانشون ممنون اماتوقع صفرتاصد سیسمونی رو ازشون نداشته باشین،
اگه واس خواهرقبلیت اینکاروکرده ی مقایسه قیمت اون موقع ها روبکنید

آذین جون شیشه شیر پیرکس خوبه یا پلاستیکی ؟

منم دوسال شروع کردم به خرید توکل به خدا تا خودش بیاد خوشحالمون کنه.

والله ماک سیسمونی حاضر اونم هم دخترش هم پسرش ولی خودش نی خخ

بهترین کاره

چه جالب منم همینکترو دارم میکنم حدودا یه سری چیزایی که میشه خرید و خریدم هم قیمتا امکان داره بالاتر بره هم اینکه خیلی ذوق دارم میخرم

سوال های مرتبط