پسر منم تب داره
از ۳۸/۱ نمیاد پایین
منم با واکسن دو ماهگی درگیرم تبش پایین نمیاد اسهالهای شده نمیدونم از قطره است یا واکسن
لعنت به واکسن خفه ام کرد
دختر منم تب داره
واکسن نزدم برا اینکه سرما خورده
انقد بیقرار شده🤧
براش سوره خوندم
سعی کن دست وصورتشو با اب ولرم رو خنک بشوری اینکارو انجام بده ببین میاد پایین
براش حمد خوندم عزیزم
انشاالله بهتر شه🥺
منم😟😟
در ای حضرت زهرا برای تب
منم برات دعا میکنم عزیزدلم❤️❤️
پیاز تکه کن بزار کف پاش
واکسن زدی ؟
دختر منم تب داره تا الان نخوابیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.