۵ پاسخ

من تاده روزاینجوری بودم روز دهم رفتم دکترسرم زدم خیلی بهترشدم

سینه رو اصلا فشار نده با شیر دوش بدوش تا یه خورده دردش آروم شه قرص آموکسی سیلین بخور

چطوری ازشیرگرفتی من چندراه رفتم حتی تلخک فایده نداش

برو زیر دوش حموم فشار بده تا شیرت بریزه درد داره ولی حداقل روزی دوبار باید این کارو بکنی وگرنه مث سنگ میشه دردش زیاده

منم همینجور بود کمی دوشیدم بهتر شد
من بهم گفتن ندوش ولی دوستم گفت دکتر گفته باید بدوشی بهتره

سوال های مرتبط