زیر دوش اب گرم از بالا به پایین با دستت بکش رو سینت ولی ندوش
تحمل کنی چند روز اوکی میشه، ندوشش چون میاد باز، منم گرفتم
شنیدم برگ کلم تسکین میده
من زیر دوش یکم دوشیدم بهتر شد
منم تقریبا ۵۰ روزه از شیر گرفتم وضعم همینه
میگن قرص بخوریم ک شیر خشک بشه اما هورمونیه دلم نمیخواد بخورم
چقد عالی به سلامتی
خیلی سخت بود؟ روش خاصی داشتی؟
اتگار شنیدم باید حمام بری ماساژ بدی تا تخلیه شن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.