سلام سونو گرافی ۳ماه اول مهم یا فقط برا تشکیل قلب

۲ پاسخ

۴ تا سونو مهم کل بارداریه یکیش تا ۸ ۹ هفته تشکیل قلب بعد ۱۱ تا ۱۳ هفته انتی که ازمایشم داره بعدی ۱۸ تا ۲۰ هفته سونو انومالی بعدیشم ۲۸ تا ۳۰ هفته سونو رشد جنینه

اره مهمه به جز سونو تشکیل قلب باید سونو ان تی انجام بدی البته سونو ان تی از یازده هفته تا سیزده فک کنم انجام میدن که خیلی مهمه

سوال های مرتبط

مامان امین و هاکان مامان امین و هاکان هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری