۱۳ پاسخ

برا دخترم شامپو سر و بدن سیوند(رنگش سبزرنگه) میخرم عااالیه. اون دوتا که شما گفتید را راضی نبودم

هیچکودوم 😂
بی بی کر

فیروز موهای پناه رو‌خشک میکرد پینو سروبدن استفاده میکنم عالیه یه دوره پینو سر و‌کف سر گرفتم اونم موهاش چرب میکنه

فیروز بهتره
پینو داشتم اصلا راضی نبودم

من فیروز صورتی برا بدن سبز مال سر خیلی خوشبو هستن از اول همینا استفاده میکنم راضی ام بدن بچه نرم میکنن

فیروز واسه دختر من موها رو خشن میکرد
ولی بی‌بی لند و پینو عالین
به مخصوص بی‌بی لند

بیبی لند خیلی بو خوب میده

من شامپو سر ام ان دی میزنم عالیه هم نرم میکنه هم بوی خیلی خوبی داره یک کوچولوش یک عالمه کف میکنه شامپو بدن پینو میزنم

مامابیبی خیلی خوبه

من فیروز تا حالا نگرفتم
ولی پینو داشتم بد نبود ولی بوش عالی نبود نگرفتم خیلی هم کف نمیکرد
وی کر خریدم راضیم بوشم عالیه

فیروز خوبه

فیروز خوبه

من دارم زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط