دخترم دیگه شیشه نمیگیره

۷ پاسخ

از واکسن پسرم منم چند روز بود نمی‌گرفت از دیروز خوب شده نگران نباش میگیره البته من شیر خودمو میدم

شیشش چیه؟؟ عوض کن شاید بگیره

برا منم دیگ سینه نمیگیره🥲

آوا هم همینطور شد، تادو روز مونده به واکسن دوماهگی شیشه رو می‌گرفت اما از اون به بعد دیگه نگرفت متاسفانه.
الان بعضی وقتا با سرنگ بهش شیر خشک میدم

پسر منم نمیگیره یک هفته اس ....دیگه نمیتونم پیش مامانم بذارم

بازم تلاش کن موقعی ک گشنس خیلی

خیلی خوبه از من سینه رو ول کرد کاش همون موقع شیشه رو ول میکرد

سوال های مرتبط