۴ پاسخ

اگر بچه ات کولیک داره ممکنه اذیت بشه

نفخ داره بهتره نخوری

فعلا نخوری بهتر چون باد داره

تره خیلی نفخ داره و طعم شیر و عوض میکنه
پیازچه هم
جعفری هم میگن شیرو‌کم میکنه
ریحان خوبه هم برای زیاد شدن شیر هم برای طعم شیر میگن

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۱۱ ماهگی
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری