۱۸ پاسخ

به نظرم یه قصری معمولی براش بگیر بذار پشت ماشین جایی رفتین پوپو داشت فرنگی نداشتن از پشت ماشین بیارین کارشو بکنه

اول بگو کنار توالت ایرانی بشینه، جوری که پی‌پی بیفته تو سنگ. اوایل پاهاش جون نداره، طبیعیه خسته بشه. شورت و شلوارش رو کامل دربیار که هروقت خسته شد واسته و استراحت کنه. به مرور پاهاش قوی میشن. دختر من الان به راحتی روی سنگ دستشویی میشینه.

من بخاطرهمین ازاول ایرانی یادش دادم حالافرنگی بعداهم میتونه یادبگیره وسخت نیست

اره دختر منم فقط فرنگی یجابی میریم من باید زیر پاهاش مثل صندلی بشم تا خانم کارش بکنه میگه زانوهام درد میگیره قبل از خونه بریم بهش میگم کارت بکن که اونجا نمیتونی دیگه سعی میکنم قبل از بریم کارش بکنه

دختر منم تو قصری ۲ میکرد بعد دیدم که عادت کنه بیرون رفتنی یا مهد و مدرسه مشکل میشه
دیگه کلا جمع کردم گفتم دیگه بزرگ شدی مثل ما باید رو سنگ بکنی
اون طفلک هم چاره نداشت یاد گرفت

در ضمن دخترتون خیلی زیباست خدا حفظشکنه

بنظرم اشتباه بوده بچه رو نباید بد عادت کرده ددست بچمون عزیزه و دبال بهترینم براش ولی ب دوتاش عادت میدادی گاهی تو خونه خونت بزار معمولی بشینه بگو مامان ما از این دسشویی ها داریم بعضیا ندارن رو اینم بشین ک رفتی جایی دلدرد نشی

خب ملین بهش بده تا زود کارشو بکنه و خسته نشه
من از اول عادت ایرانی دادم الانم خسته نمیشه هرجا بریم مشکلی نداریم توهم باید کم کم عادتش بدی چون اینجا ایرانه همه جا بیشتر توالت ایرانی دارن و خونه فامیلا هم

من ازاول بردمش دستشویی ساده فرنگی نبردم

نهال منم از اول عادت کرد رو فرنگی ،رو فرنگی اش رابط گرفتم همیشه خونه خودمون فرنگی می‌ره
ولی جایی بریم ایرانی باشه هم بلده فقط خسته میشه 🤣🤣🤣

یک سری قصری ها هستن تاشو هستن کوچیک میشن
میشه بذارید داخل پلاستیک همراهتون بردارید

بزار کنار سنگ ایرانی کارشو بکنه بعد آب بریز بره
ولی الان دختر من دیگه می‌تونه رو سنگ بشینه

باید با تمرین یادش بدی
از کنار سنگ شروع کن
توی خونه هم بازی هایی بکنید که حالت نشستنش مثل توالت ایرانی باشه
مثلا اونجوری بشینه و بپر بپر بره جلو
اینجوری پاهاش قوی تر میشه

باهش تمرین کن بره مدرسه یا پیش دبستانی ممکنه همه جا نباشه

حالا دخترمن برعکسه به هیچ عنوان رو فرنگی نمیشینه نه برای جیش ن پی پی
ولی برای هردو از توالت ایرانی راحت استفاده میکنه ولی حتما بایدبوگیرداشته باشه وگرنه میترسه

من کنارش میشینم میگم منو بگیر
گاهی هم مجبور بشم سرپا میگیرم

بزار اوایل ایستاده کارشو انجام بده کم کم سنش که بالاتر رفت پاهاش جون میگیرن یاد میگیره طولانی مدت بشینه

پسر من بیشتر فرنگی میشینه،اما یادش دادم برای بیرون رفتن هم بتونه با توالت ایرانی کارسو انجام بده.البته رو توالت نمیشینه،نزدیک سنگ توالت میشینه فقط.ولی اوایلش خسته میشد با بازی و قصه براش جذابش کردم تا بشینه و یاد بگیره

سوال های مرتبط