عزیزم فوم گوجه آیی بگیر من برا خواهر کوچیکم اینجور میبینم اول موهاش میبندم دم اسبی بعد فوم میزارم مو رو از وسط در میارم بعدش یک کش میگرم دور هم قوم پخش میکنم بعد کش میاندازم ما بغی جم میکنی دورش میزاری متوجه شدی چطور
از این بام تل های خط کشی بگیر خیلی خوب و راحته
موهاشو بایه کش میبندم بعد گوجش میکنم ی چهل گیس میزنم اصلامشخص نمیشه وخیلیم محکم وایمیسه خراب نمیشه
من هوا که گرم میشه بدم میاد موهام دورم باشه قبلاگوجه ای میبستم گاهی اوقات سفت میشد موهام کشیده میشد یا هم بعد یکم کار تحرک زود باز میشد
الان با کانزاشی میبندم خیلی خوبه سفت میشه موهام
من برا دخترم ک بزرگه با کش مو دم اسبی میبندم بعد ک همه مورو پیچیدم دور کش با چندتا سنجاق موی مشکی صفتش میکنم
من جدیدا از این گیره ها خریدم برا گوجه کردن موهاش
موهای دختر من بلنده اول میبندم با یک کش بعد دو قسمتش میکنم میپیچونم دوباره با یک کش دیگه میبندم
البته اینجا خیلی بزرگ دیده میشه
من بعدش با این گیره های مشکی فیکس میکنم
اما خب چون بلنده زیاد دووم نمیاره
منم هر وقت واسه دخترم بستم زود باز میشههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.