باید استراحت مطلق باشی عزیزم اصلا از تخت بلند نشو و حتی نشین
من توی ۲۱ هفته دقیقا با طول سرویکس ۳۲ فانلینگ ۶ در ۴ شدم دکتر سرکلاژم کرد تقریبا یکماه استراحت مطلق بودم الانم استراحت نسبی هر شب شیاف هر هفته آمپول میزنم، خیلی رعایت کن
آمپول ریه .امدول پروژسترون هفته ای یکی .ی سری قرص برای جلوگیری از زایمان زودرس . شیاف هر ۱۲ ساعت یک بار ، پساری چون هفتت پایین تره
اینارو به دکترت پیشنهاد بده اینا خوب چیزایی هستن
من فانلم از ۲۸ هفته شروع شد ، طول سرویکسم ۴۰ بود فانل ۸میل توی دو هفته سرویکسم اومد رو ۲۰ چون فانل رو سرویکس تاثیر میزاره از اون موقع هم این چیزایی ک بت گفتم رو استفاده میکنم و بضی اوقات هم درد دارم هم فانل و هم طول سرویکسم اومده پایین تر
مال من ۳۲ تو آنومالی اما فالینگ نیست نه شیاف داده نه استراحت نگرانم
استرس خودش بدترین چیز عزیزم هیچی نمیشه اگر استراحت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.