من زدم دخترم ۱۰ ساله اس باهوش مهربون با ادب
مگه از الان میزنن؟
منم زدم از ۸ماهگی
دخترم هزارماشالله یه دسته گل،خانوم🧿❤️
ی بتامتازونه دیگ😅این حرفارو نداره😂
منم زدم با اینکه مشکل خاصی نداشتم
عوارضش برای من گر گرفتگی بود تا یکی دو روز
حرکات بچه هم یکم کم میشه
عزیزم از کجا متوجه میشین دهانه رحم بازه؟؟
من برا دخترم هم زدم برا این جوجه هم زدم دخترم ۶ سالشه انقد آروم و مهربونه ک حد نداره اینا چ تو پرته ببین چی ب صلاح جوجته همون کارو بکن
من هشت ماهگی بهم زدن دخترم آروم ومودب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.