۱۲ پاسخ

منم دکترم چیزی نگفت فقط آنومالی میخوام برم

من ۴۷۰۰ دادم

من پرسیدم 5تومنه.

آها من ندادم اصلا دکترم برام ننوشت فقط سونو آنومالی دادم

من گرفتم ۴۷۵۰

من ۴۷۵۰ دادم

من آنومالی رو بیمارستان دولتی انجام دادم ۵۰۰

۵ تومان ازمایش ۴ و خورده ای سونو

من 15 هفته و 3 روز دادم فقط آزمایش آلفا فیتو پروتیین. بود اونم شد773 بدون بیمه البته یک ماهو نیم پیش . الان فکر کنم بالای دو یا سه میلیون باشه

من ۴۹۰۰ آزمایش بود ک انجام ندادم ، ۱۷۰۰ هم اینا تقریبا سونوگرافی بود

من رفتم ۴۹۰۰ بود انجام ندادم 😐 چون انتی خوب بودم ، پرسیدم از دکتر خیلی ضروری نبود

من آزمایش غربالگری دوم دادم ۵ تومن آزمایش بود ۴ تومن سونوگرافی دادم تو شهر ساری البته

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری