۴ پاسخ

ربطی به طول سرویکس نداره اصلا
این تیرکشیدن ها طبیعیه به دلیل بزرگ شدن رحم و فشار بر رباط های لگنی

الکی استرس نگیر واقعا ، من سرویکسم ۳۰ هست هی الکی به خودم استرس میدادم وای قراره چی بشه چی نشه ، چرا زیرشکمم درد میکنه چرا اینه حس و حالم فلان بعد که نشستم با خودم فکر کردم گفتم اینقد به خودم استرس بدمو فکروخیال کنم تا آخر بارداری که چی؟ همینکه مراقبت نسبی داشته باشم بنظرم کافیه ، این درد هاهم همه طبیعیه ، فقط شیاف پروژسترون مصرف داشته باشو اکثرا دراز کش باش ، دردی که با استراحت آروم بگیره کاملا طبیعیه

سونو واژینال بده

خو خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۱ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی