ربطی به طول سرویکس نداره اصلا
این تیرکشیدن ها طبیعیه به دلیل بزرگ شدن رحم و فشار بر رباط های لگنی
الکی استرس نگیر واقعا ، من سرویکسم ۳۰ هست هی الکی به خودم استرس میدادم وای قراره چی بشه چی نشه ، چرا زیرشکمم درد میکنه چرا اینه حس و حالم فلان بعد که نشستم با خودم فکر کردم گفتم اینقد به خودم استرس بدمو فکروخیال کنم تا آخر بارداری که چی؟ همینکه مراقبت نسبی داشته باشم بنظرم کافیه ، این درد هاهم همه طبیعیه ، فقط شیاف پروژسترون مصرف داشته باشو اکثرا دراز کش باش ، دردی که با استراحت آروم بگیره کاملا طبیعیه
سونو واژینال بده
خو خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.