۴ پاسخ

نه عزیزم همیشگی نیست هرچی بچه روز به روز بزرگتر میشه کولیک هم کمتر میشه مثلا ممکنه دو سه روز یبار اذیت بشه و گریه کنه و روزای دیگه خوب باشه

کولیک ظاهرا سه روز در هفتس

نه دکتر میگفت یه شب ممکنه اصلا نباشه یه شب خیلی شدید باشه

کی گفته همیشگیه؟!؟

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی