دارم میمیرم از دندون درد. چی زود آروم میکنه 😭😭😭😭

۷ پاسخ

منممممم😪😪😪

من‌جالبه دندونی که عصب کشی کردم پر کردم حالا درد میکنه😂

دنتول بزن عزیزم درکت میکنم خیلی سخته

منم 1روز که خوبم دندون درد میگیرم

میخک بذا توش

اموکسی سیلین.واستامنیفون ساده

اب نمک بزن قطره پرسیکا ام دکتر بهم داد استامینفون 500بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان 🤍تمناوتیام 🤍 مامان 🤍تمناوتیام 🤍 ۱۳ ماهگی