اب نمک نگه دار
یاسرکه سیب ونمک کمی هم پودرمیخک بریزباآب گرم بعدقرقره کن
چای بریزتولیوان سردبشه بعدیک قاشق نمک بریزتوش هم بزن وبعدقرقره کن
یک قرص سرماخوردکی بزار رو همو دندون ک درد مبکنه اب بشه، ولی قورت نده اصلا توف کن بریز دور، عفونت اگ کرده باشه میکشه اروم میشی
یه دستمال کاغذی اتیش بزن از بینی بده داخل یکم نگهه دار ....خوب خوب میشی میای دعای خیر میکنی در حقم 🤭
میتونی استامینوفن ساده بخوری
زنجبیل بزار روش اروممیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.