از دندون درد دارم میمیرم😭

۷ پاسخ

اب نمک نگه دار

یاسرکه سیب ونمک کمی هم پودرمیخک بریزباآب گرم بعدقرقره کن

چای بریزتولیوان سردبشه بعدیک قاشق نمک بریزتوش هم بزن وبعدقرقره کن

یک قرص سرماخوردکی بزار رو همو دندون ک درد مبکنه اب بشه، ولی قورت نده اصلا توف کن بریز دور، عفونت اگ کرده باشه میکشه اروم میشی

یه دستمال کاغذی اتیش بزن از بینی بده داخل یکم نگهه دار ....خوب خوب میشی میای دعای خیر می‌کنی در حقم 🤭

میتونی استامینوفن ساده بخوری

زنجبیل بزار روش اروم‌میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری