عزیز قطره دنتول بگیر قرقره کن
هفته ۲۳به بعد میتونی بری کارای دندون پزشکی بکنی
ولی با نامه دکترت
از داروخونه قطره میخک بگیر بریز پاش.
اسمش دنتون هست
استامینوفن ۳۲۵میتونی بخوری
فرنی درست کن بزار تو دهنت بمونه بعد بخورش.سفت درست نکن.
میخک دم کن بزار تو دهنت بمونه بعد بریز دور
سیگار عنبرنسا بکش تا عفونتشو بکشه .
من چند نخ کشیدم.یا اگر نمیتونی دود بده دهنت بگیر روش
منم مثل تو هستم ولی با اینا اروم میشی
منمممم😭😭😭😭😭
منم☹️☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.