دارم از دندون درد میمیرم😭

۵ پاسخ

عزیز قطره دنتول بگیر قرقره کن

هفته ۲۳به بعد میتونی بری کارای دندون پزشکی بکنی
ولی با نامه دکترت

از داروخونه قطره میخک بگیر بریز پاش.
اسمش دنتون هست

استامینوفن ۳۲۵میتونی بخوری
فرنی درست کن بزار تو دهنت بمونه بعد بخورش.سفت درست نکن.
میخک دم کن بزار تو دهنت بمونه بعد بریز دور
سیگار عنبرنسا بکش تا عفونتشو بکشه .
من چند نخ کشیدم.یا اگر نمیتونی دود بده دهنت بگیر روش

منم مثل تو هستم ولی با اینا اروم میشی

منمممم😭😭😭😭😭

منم☹️☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان کیانا ودلانا ♥️ مامان کیانا ودلانا ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری