38هفته و ۳ روزمه،
چیکار کنم همین امروز بزام؟😂
دیگه کشش ندارم حقیقتا))):

۱۰ پاسخ

آخراش خیلی سخته خیلیم دیر میگذره 😂
ورزش می‌کنی ؟

برو سزارین کن😄

سزارینی بودی میزاییدی الانا

هوووفف
۳۹هفته و س روزم پس من چی🥲

منم ۳۸ هفته و ۳ روزم اصلا درد ندارم فعالیت و پیاده روی هم دارم روزی ۳ ساعت پیاده روی میکنم

منم۳۸هفته و ۳روزم و ۲ساعت دیگ میخا برم بیمارستان تاشب زایمان کنم😍😂

۳۸ هفته و ۵ روزمه
هنوز خبر هیچی نیست 😵‍💫

من ۳۷هفته و۴روز زایمان کردم میگم کاش۴۰هفته زاییده بودم انقد عجول نبودم

پله نوردی کن تاثیر داره

بشین یکساعت جارو نپتون بکش
از پله پایین بالا کن
تو حموم زیر دوش اسکات بزن
بااین حرکات تا فردا میزایی

سوال های مرتبط