عزیزم الان ۳۴ هفته چند روزی
۶ هفته یعنی یک ماه و نیم دیگه
چرا اینقدر عجله ؟
بچه نارس و کم وزن مبخوای؟
یک ماه با درد زایمان تو بیمارستان بمونی بچه تو دستگاه باشه گناه نداره؟
میدونم سخته …ولی بچه نارس ب دنیا بیاد خیلی خیلییییییی سخت ترع یه سه هم صبر من سلامت ب دنیا میاد
چرا زود بیاد؟
الان اگر ریه هاش کامل تشکیل نشه مجبوری ۳هفته تو بیمارستان بمونی و بچه تو دستگاه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.