۳ پاسخ

عزیزم الان ۳۴ هفته چند روزی
۶ هفته یعنی یک ماه و نیم دیگه
چرا اینقدر عجله ؟
بچه نارس و کم وزن مبخوای؟
یک ماه با درد زایمان تو بیمارستان بمونی بچه تو دستگاه باشه گناه نداره؟

میدونم سخته …ولی بچه نارس ب دنیا بیاد خیلی خیلییییییی سخت ترع یه سه هم صبر من سلامت ب دنیا میاد

چرا زود بیاد؟
الان اگر ریه هاش کامل تشکیل نشه مجبوری ۳هفته تو بیمارستان بمونی و بچه تو دستگاه باشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی