ایران و پاسارگاد داشتیم هر دو رو بستیم ، ترجیح دادیم پولمون اختیار دست خودمونباشه ، معلوم نیست چند سال دیگه چی میشه . خرد خرد براش طلا میخریم
ما بیمه عمر سامان بودیم شوهرم از مجردی برا خودش رد میکرد اما دید فایده نداره ی پول الکی داری میدی اونا انگار برات پس انداز کنن اونم دیگه رد نکرد
بیمه "ما" بانک ملت
۴ سال بیمه رد میکنی و تمام
دیگه نیاز نیست تا ۲۰ ،۳۰ سال بیمه رد کنی
این بیمه ما بعد از ۱۵ سال میتونی یهو پولتو بگیری یا ماهانه به صورت حقوق بهت میدن
تو اینترنت راجع بهش بخون
منو شوهرم خودمونو ۴ سال پیش بیمه کردیم.دو ماه دیگه قسطش تمام میشه
دخترمو از ۱۱ماهگی بیمه ایران کردم
خودمم ۹ساله بیمه پاسارگاد هستم
پولی هم دستم بیاد براش پارسیان میخرم ۵ـ۶تا داره
بله بیمه عمر پاسارگارد از همش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.