وزنش خوبه؟ شربته قویتره و معمولا بعد دو سال میدن مگر اینکه وزن بچه کم باشه.
پسر خواهرشوهر منم شربت داده دکتر بهش
فرق اینه کوچیکه زیر دوسال بزرگه بالای دوسال
مقدار ویتامیناش فرق داره. دز شربت اصولا ببشتره.
یکی زینک دارع که همون شربت
مولتی هم که قطره
شربته بالای دو ساله چطور دکتر داده🤔
طعماشون متفاوت 🤣😅
شربش از دوسال ب بالاس
هیچی اون شربتشه اون قطره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.