خانما آمپول پروژسترون همینه؟

تصویر
۸ پاسخ

وای درد باسنم یادم افتاد

تزریقش درد نداره ولی ۴۸ ساعت بعد تزریق سوزش داره و کمی ورم میکنه

پس چرا من اصلا حالیم نمیشدو درد نداشت؟ مامانم واسم میزد، اصلا نمیفهمیدم

هوفف. وقت زدن منم فرداست بر من از اون بزرگه بدجور درد داره 😮‍💨😖

اره.

اره خیلیم درد داره

اخ چقد من از این امپول و درداش میترررسمممممممم

بله همینه

سوال های مرتبط

مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان سیدعلی مامان سیدعلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان سیدعلی مامان سیدعلی هفته سی‌ام بارداری