اینو بهم داد
چون من بخیه نکشیدم خودشون افتادن ولی هنوز نرفتم دکتر ببینه جوش زده یانه
سلام عزیزم من بخیمو که کشیدم دکترم بهم پماد رژودرم داد با دو ورق قرص ویتامین c گفت برای جوش خوردن زخمت خوبه
پماد عسل و زیتون نیکا
عالی بود . هر دوازده ساعت
کرم زینک بهم داد و روغن چشم برای عفونتش
ب من evrinگفته اینم هنوز پیدا نکردم چند تا داروخونه رفتم
دیگه گفتم مارک اون بخر
من الان کشیدم چیزی ندادن
500تومان پول گرفتن
من سیکالفیت اون گرفتم مخصوص بخیه
سلام من سر زایمان قبلیم دکتر پمادی نداد
به مرور خودش جمع میشه.الان یه خط نازک فقط دیده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.