۷ پاسخ

من فقط میدونم باید نسکافه زیاد بخوری ..آب آناناس طبیعی هم ببر با خودت خیلی خوبه تا هشت ساعت اولم سرتو بلند نکن ...از الانم روزی یکم سینت ماساژ بده بزار راحت تر شیر بیاد

حتماااا پمپ درد بگیر،بدون پمپ درد اصلا سزارین نکن

منم مامان اولیم
حتما مامای همراه بگیر خیلی به کارت میاد
دکتر تغذیه برو
پرونده بهداشت هم سعی کن تشکیل بدی

اصلا نترس بهترین خاطره زندگیت میشه من میگم کاش دوباره برگردم به اون موقع دوباره زایمان کنم من فقط شیاف استفاده کردم اصلا هم درد نداشتم

عزیزدلمم..اگه بیحسی از کمر بودی تا ده ساعت اصلا سرت رو بلندنکن..میتونی به چپ و راست بچرخونی ولی اصلا از رو تخت بلندنکن که کمردرد سردرد نشی..اولین نوشیدنیت رو هم با نسکافه و فهوه شروع کن

ببین قرار لذت بخش ترین اتفاق زندگیتو تجربه کنی 🤤😍

حتما پمپ درد بگیر

سوال های مرتبط