به مرحله ای با نی نی رسیدم ک سریع خسته و بیحال میشم

۶ پاسخ

خداقوت

وای منم

من نفسم بالا نمیاد طبیعیه؟؟

منم همینم
فقط دوست دارم تو تختم درازکشیده باشم
مثلا تصمیم میگیرم یه کاری انجام بدم ، دو روز طول میکشه عملی بشه😅

منم کلا دیگه نمیتونم برم بیرون مخصوصا عصرا بیحال میشم اصن یه وضعیه

منم هی بی‌حال خسته

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی